min måndag: en massa planer som det ändå inte kommer bli något av

jag är härmed det levande exemplet på att man blir slöare om man slöar. om jag hade varit på jobbet nu och jobbat hade jag knappast legat i en säng med blött hår och känt att jag lika gärna skulle kunna bädda ner mig igen och sova i 20 min till.. idag har jag tänkt uträtta några ärenden, vi får väl se hur de blir med den saken. jag har oftast en massa härliga planer inför mina dagar men det slutar alltid med att jag tänker på att "de där skulle jag gjort" och gör det inte. vissa dagar har jag mer speed. idag är inte en sån dag. jag ska hur som helst fika med min syster idag. lisa ville träna, jag ville fika. jag fick ÖVERTALA lisa till att fika. ehm? nu börjar det gå för långt. hon brukar få övertala mig till att träna. man ska inte behöva övertala en människa till att skippa träning och fika i stället. visst håller ni med? jag hade även tänkt att (det här är en sån punkt som jag kommer dra ut på hela dagen och sen kommer de inte bli av..) ta mig till lava och be henne ta ut min piercing. jag har försökt och försökt men den sitter som berget. kan ju vara kul att se till att den inte växer fast. annars ska jag ju som vanligt till stallet, förhoppningsvis går de lika bra i kväll som de gjort de tidigare veckorna.. någon gång måste ju trenden i och för sig vända - det kanske blir i kväll (eller nästa vecka, då de är hoppning. usch.) nej mina vänner. nu måste jag ta tag i dagen. har ju faktiskt lovat mamma att vika ihop en tvätt och hänga upp nästa. lite nytta måste man väl göra. (städade badkaret frivilligt i morse. mycket bättre att göra det när man inte blir tvingad. synd bara att ingen ser att man städat badkaret utan att man måste säga "i morse skurade jag badkaret". man önskar att man fick en roligare reaktion än "jaha".)

Kommentarer
Postat av: caci

hahahah! tur att bilderna på mig ligger i de andras kameror o inte kommit upp än..HAHAH

åh ja, hade avrt sjukt kul o ha dig med! men vi får styra upp nån rolig fest framöver tyck ja ;)

2009-02-02 @ 12:03:59
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0