less less och åter less (men glad efter en chai-latte på barista)

jag lever. det gick bra i kväll på ridningen! jag red tydligen fortast av alla, bara det är ett framsteg.

annars har dagen varit seg. jag gjorde lite grejor hemma, satt vid datorn, åkte till willys, väntade på linn, mötte upp syster, träffade linda, bokade tid för HÅRFÖRLÄNGNING (oja, det lär bli utgifter den här månaden..), fikade lite fika, åkte till stallet, fick inte nått måndagshäng hos linn för hon hade andra planer. hihi. say no more. en vanlig måndag med andra ord. plus lite bittra miner (mest från mitt håll om jag ska vara ärlig. nu börjar de här gå överstyr. så besviken så jag kan komma på mig själv med att skratta då och då)

nej, nu ska jag försöka tänka positivt och se framåt. det finns mycket kul som kommer hända framöver, ta bara personliga stylingen i morgon kväll som jag och jullan ska ha. det kommer bli kalas. jag längtar efter kalas. say no more igen.

och johanna. om du inte kommer till vilhelmina så åker jag inte dit. pusshej

Kommentarer
Postat av: Linda

lasvegas!

2009-02-03 @ 10:18:28
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0