jag är utmanad (och jag tar utmaningen!!!)

så fruktansvärt tråkigt när man bara läser ett kompisgängs bloggar, då går såna här hemskheter bara runt runt runt.
hur som helst:

Du har blivit utmanad!!

Utmaningen lyder som följer:

* Gå till den sjätte mappen med bilder i din dator

* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen

* Visa bilden på bloggen och skriv något om den



HAHAHAHA! så fruktansvärt. så, jag skriver nåt om bilden. det här mina vänner är jenny, skönheten själv & anne. vi är hemma hos anne på vargvägen och har typ "klä ut oss kväll", faktiskt en riktigt kul kväll om jag inte missminner mig. finns värre bilder än denna, tur i oturen att de blev den här o inte nån annan.
njut!

Jag utmanar:
Johanna Lind
Lisa Rydelius
AnnaSara Persson
den som vill och orkar..

fler vänner har jag inte (som inte redan blivit utmanade!)

Kommentarer
Postat av: ANNIS

Sjukt trist att du utmanar mig. Får se om jag kan uppfylla dina önskningar. Förövrigt - jag har uppdaterat min blogg! Du har en lista att se fram emot. /a.

2009-02-11 @ 09:02:39
URL: http://favoriternas.blogg.se/annasara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0