inte heller en good looking day

ojojoj så bad hair day det är idag. gick och la mig med blött hår. aldrig ett lyckat koncept! inte heller good make-up day eller. ser endast trött ut. skulle lika gärna kunna haft mjukisbyxor i plysch och innetofflor. ingen hade ändå märkt någon skillnad..

åh vad jag längtar till i morgon. då startar min ledighet på härliga fem dagar. jag tycker att jag förtjänar det! ska bli kalaskul att åka till vilhelmina, nu när lisa har slutit sig till gruppen. jag och syster ska mysa i vilhelmina och ha det bra tillsammans. jag tror på det här! kika på människor som sitter på is-pinnar och gå på ica tallen och inhandla en renkorv.

nu ska jag till frisören och beställa hår (usch för att ta av sig mössan, jag kommer ju skämmas i min äckligt fula frilla) och sen införskaffa mig ett par jeanstights. yesyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0