hallå drömtydare! vad betyder den här?

drömde i natt en hemsk dröm. inte hemsk - hemsk, utan mer hemsk. ja. drömde att jag var inlagd på ett viktnedgångshem och att jag gjorde en bypass, ni vet en sån operation när man minskar magsäcken så man bara typ kan äta en dl mat/pure per dag. hur som helst, jag tog beslutet att göra operationen så fort att jag inte hann tänka efter. jag ångrade mig så fruktansvärt mycket efteråt och önskade att jag inte hade gjort den för överallt, jag menar verkligen överallt, satt de personer och åt jättegoda saker som jag inte fick smaka. jag fick bara äta en sked ris och det var allt. det här låter mesigt, men det var verkligen en hemsk dröm. jag bönade och bad att jag skulle få min magsäck tillbaka men det gick inte, det var försent.
nu undrar jag bara. håller jag på att bli sinnessjuk eller är det fullt normalt att drömma om sånt här?

hur som helst, en sjuk dröm.

Kommentarer
Postat av: joli

hahahaha stackars liten! tur att det bara var en dröm! ;)

2009-02-19 @ 10:38:47
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0