första uppdateringen från ett www - world wide wilhelmina?!

hej! jag lever. har kommit fram till vilhelmina, i och för sig efter en hel del problem. bussen gick sönder mitt ute i vildmarken och där satt vi, jag och lisa, och bara väntade. det var bara vi som kände varandra på bussen så vi höll låda där längst fram och underhöll. lisa är inte direkt känd för att vara tyst när hon pratar så hon hördes över hela bussen. men sånt är ju trevligt, eller hur? väl framme fick vi middag, skitgott! jag lever värsta lyxlivet här.. igår kväll satte vi oss i bubblet och bubblade i 3½ timma. jag var som ett russin när jag klev upp. hade det jättemysigt där, en sån borde man ha sig hemma också! vaknade en aning bakis i morse, gick ut i det svinkalla vilhelmina, kollade på de som sitter på isstolpar och gick på ica tallen och köpte en tandkräm. det är ungefär det som har hänt idag. ELLER. jag fick finfrämmande! just när jag står och borstar tänderna så knackar det på dörren - och där står johanna lind. vilken överraskning! en positiv sådan. idag har vi flummat på, spelat in videos och tagit fula bilder. just nu sitter vi i världens mest obefolkade garderob och har otroligt tråkigt, faktiskt. förhoppningsvis blir de mer o göra senare i kväll/natt. kommer även (förhoppningsvis) lyckas smita mig därifrån ett tag för en drink och lite shake på dansgolvet. vi får se helt enkelt. nu laddar jag upp för att få träffa roliga inlandsbor. även om det hade varit en gnutta bättre om man varit piggare än vad jag känner mig just nu.. tack och hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis linn. antingen så skojar du att du inte vet vad WWW står för eller så vet du det. det är inte så svårt . om du nu inte vet så: Wilhelmina Winter Weekend! :)

2009-02-06 @ 23:15:50
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0