dumma dumma väckarklocka

jag har försovit mig. skulle fika med kicki klockan elva och nu är klockan snart kvart i och här sitter jag, utan bil, i morgonrock helt nyvaken och undrar vad som hände. kan inte för mitt liv minnas att jag stängt av alarmet. problemet är bara det att jag inte heller får tag på kicki, vilket gör det här ännu värre. om en kvart kommer hon alltså stå utanför station och vänta på mig och jag kommer sitta vid mitt köksbord i morgonrock och blogga. snäll kompis.

det är i alla fall väldigt fint väder idag. (kicki skulle träna kl 13, det är därför jag inte gör mig någon större brådska med att skynda mig ner till stan, vi hade ändå bara hunnit ses i en timma..) tror att jag ska mig ut och gå faktiskt. solen skiner, det är vindstilla, jag är ledig hela dagen (om inte "rut" ringer och ber mig packa upp kartonger). i kväll är det ju dags för maran, vet inte om jag ska åka, känner mig taggad till o dansa men vem ska dit? ingen förutom linda (inget fel på henne, bara kul om man hade varit lite fler). sen ska vi ju faktiskt även hämta vår skrutthund i kväll, man kanske skulle följa med och hämta honom? jag tror nästan att de blir så. festsugen är jag faktiskt inte heller. vet inte varför, har inte hittat taggen ännu, den verkar ha försvunnit den senaste veckan. jag kör på nästa helg i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0