alla hjärtans dag

vaknade upp av att mamma kom in i mitt rum (pratandes nästan i skrikton) och frågade "viiiiill du att mooooooollleeee skaa komma upp i diiiinn sääeeennngg?" nej, jag vill sova. jag är trött. jag vill inte upp. jag är less. jag gick och la mig 2.
efter att jag hade legat där i min säng i 10 minuter och surat och inte kunnat somna om gick jag upp och möttes av ett underbart väder utanför fönstret, en glad hund som bet i min toffel och en mamma som frågade om jag ville ha kaffe. hade egentligen tänkt mig att träna bp kl 14 idag men jag SKA (!) gå ner till stan idag, lämna igen en klänning, hämta mina tuggummin på rut (knäppt, jag vet. jag är tuggummiberoende), hälsa på min syster på bibblan och åka hem. kvällens planer vet jag inte riktigt hur de ser ut. har lite olika alternativ som tåls att tänkas på! vi får se vilket jag väljer!

glad alla hjärtans dag

(kolla vad jag fick av bästabästa i morse)

plus ett litet fint ljudklipp som lät: gooodmåårgon snygging, håppas du får en braw dahg (med gammtant-röst)

Kommentarer
Postat av: joli

hihi ;)

2009-02-14 @ 11:17:34
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Evelina

inte behålla klänningen? varför? :P

2009-02-15 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0