slöhög

nu sticker jag! åker till kickis stuga och myser på tills i morgon då joli och linda också kommer dit. ska bli skönt att bara åka iväg och ha det gött. jag har inte gjort särskilt mycket idag. lagade en braklunch där mitt på dagen och såg på tv som sagt. åkte till ersmark och la mig på altanen och svettades lite samtidigt som jag drack typ 1 liter saft och läste twilight. när mor och far kom hem var jag så trött att jag gick in och la mig i lisas säng och "läste". egentligen sov jag som en stock, men det är aldrig populärt hos päronen att bara gå och lägga sig sådär, speciellt inte när man ska hjälpa till med middag och dylikt. jag var inte piggare när jag vaknade, snarare tvärtom.. jag har nu tagit mig till sandbacka och har packat en liten väska med sånt man kan behöva inom det närmsta dygnet. kommer hem i morgon kväll, förhoppningsvis med en liten bränna.. önska kan man ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0