lunch och fest blogg

alltså. jag funderar på om jag helt enkelt skulle göra om den här bloggen till en "lunch och fest" blogg. känns som om det är det enda jag skriver om. måste helt enkelt göra det idag också!

KÖP KRÄFTSTJÄRTSSALLADEN PÅ ICA GOURMET! herreminskapare så god. jag sitter här och mumsar, är egentligen mätt för länge sen men jag kan inte sluta tugga. hade ett bröd också men det har slinkt ner det med. jag har en härlig halvtimma kvar av min rast och den ska spenderas bak på lagret, läsandes twilight.. jag funderar starkt på att springa ner på stora lagret och lägga mig bland påsar och reklamationer och göra det mysigt. finns orken? nja. men mysigt hade det varit!

i kväll blir det ridning, ingen fest tyvärr. måste ta festandet på allvar nu när det här officiellt är en "lunch och fest" blogg. tack!

Kommentarer
Postat av: joli

har faktiskt tyckt att det varit lite för mkt matsnack men inte vågat säga det! mer dagens outfit och spex tack ;)! tisdagsrex imorn? ;D

2009-08-24 @ 13:31:25
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0