SS - seg söndag

har verkligen inte gjort någonting idag. eller - någonting har jag ju gjort, men inget av värde. det mesta jag gjort idag var att åka och sola med mamma. dags för att fixa brännan inför våren 2009. har städat lite på mitt rum, sett tv, suttit vid datorn, ätit en massa och torkat bilen. gick även med hundarna typ 4-5 min, mer orkade jag inte. hoppas att denna dag har gett mig styrka inför morgondagen så att jag äntligen ska få bli frisk någon gång och få fara på ridningen i morgon och i alla fall orka litegrann. vore kul att ta sig dit eftersom det var hela tre veckor sen jag red. nu ska jag hoppa in i duschen och bli av med lite äcklighet. hejhej

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa visst vare fint :) Jag såg klippet på någon annan blogg och var bara super tvungen att lägga in det!



söndagar är till för att vara seg! Hoppas du är frisk och kry idag =)

2009-04-13 @ 10:42:16
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0