sista för idag

jag sitter alltid alldeles för länge vid datorn. jag känner mig sprängd och min kropp vill inte annat än o sova. ändå sitter jag här och gör ingenting vettigt. klickar runt lite, läser lite skit.. och ibland (som nyss) inser jag att jag är så jävla bra. helt enkelt. det är väl bra att man inser att man har gjort bra val här i livet. allt är så mycket bättre nu och det kommer bli ännu bättre om jag fortsätter på samma stil som jag kör på nu. jajemen. jag känner att jag är på gång. ledsen att jag skriver i gåtor. någon enstaka kanske förstår.. (linda?)

hur som helst!!! jag och kicki åker till norge!! det är klart nu. jag fick ledigt! tacktacktack för det. vi åker torsdagen den 30 oktober (tåg 18 timmar.. pust) och sen är vi framme, stannar helgen och åker hem på måndag eftermiddag. åh - jag hoppas verkligen på en trevlig norgehelg! :) saknar johanna. jättemycket- hon är en fin människa! jättekul. och jättekonstig. precis som jag!

jag håller på o söka lite lägenheter också, går väl sisådär. jag anmäler mig på några som hundra andra redan sökt och så.. inte så entusiastisk med andra ord. jag hoppas på mammas jobbarkompis som har två lägenhetshus på haga, där står jag först i kö på en etta eller tvåa. det låter väl lovande?

avslutar med att säga. almost lover. jag orkar inte ens klistra in låttexten igen. hela den har väl publicerats här sju gånger nu. det här är (förhoppningsvis!) sista gången.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Robiiiiiiiinnnnnn

HIHIHI. VET DU VAD?! DU ÄR JÄTTEROLIG, JAG SAKNAR DIG. HIHI =)JAG HAR MASSA NORRMÄN HÄR DU KAN FÅ TRÄFFA, DU KAN TILL OCH MED FÅ TA MED NÅGON HEM? PUSSSSSSSS

2008-10-01 @ 11:08:38
Postat av: Linda

Jadu, linn jag förstår dig precis..och nu är jag nog nästan lika förvirrad som du?

2008-10-01 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0