lite matematik



+

 

 

+

 

=

En bra kombination

 

 

ja, så mkt kan man säga om min dag på hoppningen. allt gick bara av rena farten. hoppade högre än någonsin och de kändes bättre än vad de någonsin gjort på väääldigt länge. sitter här, nyduschad och fräsch. vet att om jag går i säng nu kommer mitt hår att se helt galet ut i morgon.. men det är smällar man får ta. i morgon ska jag hur som helst äntligen få träffa min älskade emma igen och på torsdag ska hela långa dagen spenderas med henne i nordanbäck! om vi tar oss till tjärnen o badar får väl bara gudarna veta.. tror de är rätt kallt i vattnet där faktiskt.. ska börja kl 10 i morgon bitti och borde ta mig till sängen snarast, även om jag inte tror att jag kommer kunna somna med tanke på min sömniga natt! och på tal om ingenting.. det luktar lägenhet också. vi får se hur de blir av den saken, det jag vet är att de är en etta på mariehem (3000 kr / månad) som söker en ny ägare.. vi får se om det blir jag eller inte! godnatt


 


 


Kommentarer
Postat av: joli

åh linn! vad jag saknar dig! och du får hälsa emma från mig, hoppas ni får mysigt!



och ja, det är kul att blogga igen :D

2008-09-15 @ 23:54:11
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: EmmmmSSsaaaann! ;)

Jag känner att bölestjänna Bara väntar på oss.. ;) DET KOMMER BLI SÅ ROlIGT!! Love, love! :D

2008-09-16 @ 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0