uppe med tuppen

ja nästan i alla fall.. håller på o koka kaffe, har just blandat saft och hällt upp godis. vi har fika-bjudning på rut idag också! idag är det jag och 3 extra som ska jobba och de betyder att jag både öppnar och stänger.. slutar med andra ord 16.15 idag. sen var det tänkt att jag skulle ta mig till emma, äta middag där och fixa till mig inför utgång. emma hör av sig nu på morgonen och säger att hon har jätteont i magen, stackars liten, hon som har varit så taggad på fest (precis lika taggad som jag!). nu får jag bara hålla tummarna under dagen att hon piggnar till o att vi kan köra lika hårt i kväll som vi hade tänkt oss! idag har jag med mig kameran också så jag tänkte fota lite (inte på rut utan i kväll på festen). lite jobbigt faktiskt o bara ha mobilbilder om jag ska vara ärlig!

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0