en snabb uppdatering

igår när jag var som tröttast, hade badat och skulle just ta på mig morgonrocken så ringer telefonen. tydligen var jag inbjuden på fest. jag var precis på väg till sängen, hade just tvättat bort allt smink och kände mig mer än otaggad. la på och kände - va fan, jag måste ta vara på livet. tio minuter senare satt jag i bilen på väg till en fest. blött hår, endast mascara och kläderna jag hade på mig var det som låg framme. kvällen visade sig bli en riktigt trevlig kväll, man kan väl säga att de var jag och grabbarna. träffade inte många tjejer under kvällen (ericas syster.. ja de var väl hon). summan av kardemumman - ta vara på era liv för tusan! i stället för en toppenkväll hade jag lika gärna kunnat sova och klaga på att jag var trött. jag gjorde rätt val igår!

i kväll ska jag slappa med acke och sitta i mjukisar. jobbar nu, har inte så mkt kvar av lunchen så de är lika bra o gå ut o sälja lite kläder. hejhej

(du existerar inte längre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0