en förmiddag då linn inte gjort många knop

nu är det ett tag sen sist faktiskt. har inte gjort överdrivet mycket om jag ska vara ärlig. jobbade igår, gick på stan en timma efter jobbet och åkte vidare till anne som flyttat ihop med jesper i en superfin lägenhet på teg. vi gjorde middag och sen satt vi helt enkelt och pratade. i fyra timmar! sen efter att jag slängt ur mig "jag är inte den som är den, men nu är jag trött". (hade just klagat på folk som man var med som kläckte ur sig att de var trötta...) så efter det åkte jag helt enkelt hem. en mysig kväll som gjorde att jag insåg att vi umgicks alldeles för sällan. ett problem att ta tag i! gick och la mig nästan direkt (datorn var ju upptagen - vad skulle jag göra uppe?) och sov i 11 timmar. hehe, jag har börjat sova längre och längre. så - vad har jag gjort idag. tagit bort mitt nagellack, målat om naglarna, ätit i en timma, läst tidningen, pratat med acke i telefon och vikt till kläderna i min garderob. och vilat - i en timma till. jag börjar bli lite av en slappis! ska ta mig ut på en promenad (JAG SKA!) och städa mitt rum. det börjar bli alldeles för länge sen nu.. i kväll är det hoppnings-clinic på hippologum så dit hade jag tänkt mig också. sen är det ju faktiskt ackes 20-års dag idag, så jag ska på tårtkalas där vid 9. så kvällen är rätt fullspäckad med andra ord. fast jag gillar nog när det händer lite saker, jag tar ändå inte vara på tiden när jag är ledig, degar mest och vips är klockan middagstid och jag har inte gjort ett skit bara för att jag är så lat. nej, ändring på det.. annars händer det inte så mycket i mitt liv. tänker lite för mycket, men det gör väl alla? längtar som tusiken tills jag och emma har fixat allt med resan så det bara är o åka. och snart är det ju dags för norge också - mycket att se fram emot! nu ska jag se till o ta mig ut i höstluften. måstemåstemåste ta tag i det. annars är jag ju verkligen helt galet sämst. japp. tack för idag!

Kommentarer
Postat av: aan

ett problem att ta tag i ja!

måste sitta fint med ett nytt nagellack? ;)

vilka blir ni som festar i helgen då?

puss

2008-10-22 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0