tröttare än tröttast

den här dagen har varit lång! om jag skulle berätta allt som hänt idag skulle jag få skriva en 4 sidors uppsats. var på sjukhuset - lite sämre resultat, detta ledde till att jag från och med i morgon kommer att få läggas in 3 h om dagen för att få kortisondropp. tydligen kommer jag att bli aldeles hyper och röd. men hellre de än synbortfall! förhoppningsvis är det en inflammation på synnerven men det är ingen läkare som vet säkert. för säkerhets skull så ska jag göra en magnetröntgen på hjärnan men det kommer dröja. tidigast om en månad..

sedan skola då jag insåg att jag har FETT mycket i veckan..
- idrottsmedicin redovisning
- projektarbetsredovisning
- bugg arbete (3-4 sidor skrivning + redovisning 10 min)
- naturkunskapsredovisning + skrifligt

allt detta från tisdag - torsdag.
och jag känner mig NICHT förberedd.. bläk. jag gillar inte såna här tillfällen.

emma och jag har i alla fall bokat hotell till sundsvall nu. vi fick en natt, vi ville ha två. tydligen var de rod strewart i sundsvall JUST den helgen. man kunde ju ha valt en bättre helg- för er som undrar sover vi andra festarnatten i bilen!

annars känner jag mig trött så trött! tror att de har ngt med ögonsjukdomen att göra. så slö! sen har jag börjat med GI idag också, de kanske har ngt med de o göra?

hoppas på att alla mina sommarjobb blir klara ngn gång. vet inte hur de blir med konfan, willys eller rut.. hoppas på det senaste!

nu ska jag ge mig och gå o sova, godnatt

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj! Det där lät ju inte nå roligt alls! Hoppas det löser sig med både skola och öga. Och här ligger man och tycker synd om sig själv som är förkyld och har halv mkt att göra i skolan..men nu är det inte långt kvar! Om endast 28 dagar tar vi stundenten! :D

2008-05-13 @ 11:25:27
URL: http://gibbler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0