söndag

jobbet idag var ett skämt, har aldrig varit med om att det varit så lugnt, men de kan ju vara trevligt också. att få vila sig lite på jobbet..

ögat känns inte bättre, inte heller sämre. alltså som förr. känner mig inte så trött som jag gjorde igår, och det måste väl vara ett positivt tecken?

i morgon har jag ingen idrott alls, det resulterar alltså i endast en lektion. i morgon också! skolan är skön just nu. slappade i morse och läste lite ur en bok och insåg att jag läst den förut. det märkte jag dock när jag var 250 sidor in i boken, så nu är det bara att fortsätta läsa på. hur kan man vara så glömsk? tyckte att jag kände igen konceptet lite.. hehe.

godnatt

Kommentarer
Postat av: joli

haha hur många sidor har du kvar nu då?

jätteskön dag idag :D du ska inte följa mig på draggen efter nkn?

2008-05-19 @ 08:17:15
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0