ont i magen och ögonvärk

ska vidare till sjukhuset kl 1400 idag. synd bara att jag hade baltid kl 1430 på draggen för att fixa frillan men jag får helt enkelt prioritera. vill inte att de ska vara nå skit med ögat!

de ringde från rut mfl nyss och ville att jag skulle PROVJOBBA IDAG!! jaa! då informerade jag helt enkelt om ögat och då fick jag tid i morgon. synd bara att den tiden också krockar med lektionen jag ska hålla i på hagaskolan.. jag får ringa till rut och säga att jag måste få komma en halvtimma senare. åh jag hoppas verkligen på det där jobbet :)

nu ska jag ta och vila min mage litegrann för att sen åka till sjukan. tjing!

Kommentarer
Postat av: joli

du är så bra linn! synd att vi inte kunde följas till draggen men vi får hänga nån annan dag istället! puss puss på dig, och förlåt om jag ville slå dig med en tennisboll & racket i rumpan på idrotten idag!

2008-05-08 @ 13:38:02
URL: http://frokenlind.blogg.se
Postat av: caci

VA! shit ska du provjobba på RUT?! :D vad kul. jag var där på intervju idag, tänk om vi kund ejoba tsm! :D

åh hoppas hoppas jag också får!

2008-05-08 @ 16:20:45
URL: http://socaci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0