det är i morgon det gäller

BAL i morgon! känns helt osannolikt! väldigt roligt, men konstigt. hur länge har man inte pratat om det här himla balen? för länge. och nu är det dags. jag ska fixa lite saker i morgon i sista minuten men det är jag ju van vid. jag är inte direkt känd för att vara ute i tid om jag säger så.. smink 11 och hår 13 i morgon, sen hem och klä på sig, måla naglar och göra sista sakerna för att sedan åka 16 till hanna! där  blir det lite förkalajs och ytligt mingel för att sedan åka cab med emma in till den röda mattan och balen. efterfest styrs på bibliotekscaféet och sovning hemma hos min bordsdam emma. dagen efter blir det lite dirty dancing (filmen såklart) och bara simpelt bakishäng.
jag tror på det här!
hoppas att man är pigg och fräsch i morgon och inte stressar ihjäl sig!

bjuder på lite mer bilder från sundsvall:

 god frukost!

 god middag!

 god frukost!

Kommentarer
Postat av: Helena

Själv har man full dag på onsdag och alla lärare förväntar sig att vi alla ska komma!

2008-05-26 @ 22:59:21
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0