igår och idag

logdansen igår var..
underbar
fruktansvärt varm
rolig

jag hade en bra kväll igår! åkte ut till gräsmyr med mamma och syster och det var otroligt vackert ute.. sen kom vi till gräsmyr och det började skymma under kvällen, där vid 12 såg man nästan ingenting när man dansade ute på altanen. vi hade en liten fikastund på picnicfilt i pausen, bullar, kaffe, nötter, choklad och nytt tuggummi. mysigt värre! det var bra musik och stämningen var på topp efter att jag hade fått såna komplimanger om min dansning så att jag typ tyckte att jag var bäst på jorden.. men de var kul!

ska faktiskt till sudden idag en sväng också, det kommer bli kul! annars vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska vara med någon vän ikväll, vi får se :)




taggar upp i bilen efter att lisa köpt nya öronproppar för 5 kr på statiol


mysig picnic med dålig bildkvalla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0