halle-lu!

jag mår bättre idag.. dvs - ingen feber
men ändå! halsen känns lite bättre också, hör och häpna, idag kan jag äta en macka utan att grina. tjoho! kanske lyckas tillfriskna så pass mycket under dagen att jag kan åka till gräsmyr och dansa i kväll (hoppet är det sista som överger en...) men: man ska aldrig vara FÖR positiv. förhoppningsvis är jag frisk till sommarfesten på lördag kväll i alla fall! mamma lisa och thea åkte just iväg till 4h-gården på nydala. tydligen gillar thea djur så mycket att när hon ser ett i tidningen så gosar hon så mycket med "det" så att hon blir svart i ansiktet. av trycksvärta alltså, inget annat. (inte av avund..) hade gärna hängt med dem (hon är världens bästa kusse) och badat lite, klappat kaniner och fikat.. men men, jag ska bli frisk idag och bara vila. det är faktikst inte så skönt som de låter, jag kan inte vara ute i solen för de blir för varmt. går bara omkring i underkläder hela dagarna och har inte tvättat håret på 3 dagar. tror faktiskt att de kan vara dags för det idag! det här känns som en bra dag helt plötsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0