söndag

hittade massa godsaker i mormors hus.. ett par stövlar, en blommig väska, några kjolar och smycken. känns bra o veta att någonting i alla fall stannar inom familjen :)

var med evelina ikväll och promenerade runt i ersmark i dryga timman, så himla skönt o bara babbla oavbrutet och samtidigt motionera. perfekt! fick även några trevliga små sms.. och några mindre trevliga. som att jag ska börja kl 7 på tisdag morgon och jobba till 1815 och sen festa hela natten lång. känns lite smådrygt faktiskt.
i morgon börjar jag tolv och slutar fyra. känns som en lagom dag. även ridning i morgon kväll så det innebär att jag får ta bilen - underbart med andra ord!

nu ska jag gå och sova, göra lite korsord i sängen först bara..
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0