solen skiner och jag är glad

allt som behövdes för att jag skulle ta mig ur min höstdepression var att jag fick skratta lite. fikade först med jobbarkompisarna på waynes ngn timma, trevligt. ännu trevligare blev de när jag fick träffa robin men allra trevligast blev det då jag spontan gick upp till erica. där satt nämligen johanna, isberg, carro och erica förstås och planerade deras norgetrip. pratade med joli om viktiga saker för att sedan gå in på ericas rum och fnittra och skratta i dryga 2 timmar. så underbart trevligt. jag märkte att det var på tiden att jag skrattade, tyckte nämligen att allt var superroligt och fnittrade konstant. vi bestämde även att på fredag ska de styras fest. jag är så grymt taggad så jag nästan spricker. det blir kräftpartaj (jag ska äta sallad..) med mycket dricka. hallelu för att börja 9 dagen efter. hehe. på lördag kväll blir de också "party". hemma hos emma i en bubbelpool, mycket dricka och mycket snack. det är dags att fixa planen inför framtiden nu!

sitter och käkar middag, korv med vitkål och POTATISSALLAD. fyfy linn. inte GI. jag har börjat bli slapp. kommer gå upp alla kilon igen. ska snart träffa jenny och lisa och förhoppningsvis spendera lite tid ute. har stått i en dånande butik hela dagen och känner för lite frisk luft..
bjussar på en bild - jag linn och lisa var ute på långpromenad här om dagen. spontant, trevligt och kyligt. alla hade även crocs, värt att dokumentera. mina är de fina röda med en smile-gubbe!

god kväll


Kommentarer
Postat av: Frida

jag håler med! det var alldeles för länge sen vi styrde upp något! snarast tycker jag. :)

2008-08-13 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0