lagom är bäst

efter att inte ha festat på fyra veckor inser man efter en lördags utgång att det är ganska skönt att vara lugn också. gårdagen (dagen efter) var rätt så seg och trots åtta timmars sömn i natt var det otroligt tungt att kliva upp från sängen. jag tror att lagom är bäst, så fest någon gång då och då är nog bättre än alltid fest eller aldrig fest. nästa helg ska jag ut och svänga mina lurviga små ben igen, men efter det kanske jag gör lika bra i att vara lugn någon helg, om det inte händer något speciellt det vill säga.

i kväll har vi hoppning på ridningen, och jag vädjar som alltid till er att ni ska hålla en tumme extra för mig så att jag klarar mig igenom det utan olyckor. för er som vill läsa hur det gick sist, så här ni det HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0