önskelistan inför lördag

träningsvärken idag är inte riktigt lika ond som den skulle kunna vara. det är inte värre än att jag är lite öm i axlar och armar och har lite svårigheter att böja mig ned. baksida lår gör sig då påmind. tror dock att det kan kännas värre i morgon, men jag ser nästan lite fram emot det på något konstigt sätt. typ lite "skyll dig själv kroppen för att du är så svag".


caisa efterlyste en liten önskelista till lördag. jag önskar mig:
- att alla kommer dit stekiga nå fruktansvärt
- att alla är vid gott drickarhumör
- att någon tar med sig en liten lek
- att jag får en massa kramar och kärlek
- att gästerna inte skräpar ned så mycket
- att någon (kanske inte alla) överraskar mig med en liten gåva - vad vet jag inte
- att vi får en trevlig kväll

var det en mes-lista caisa eller var den godkänd?
jag ger den betyg 4 av 5.

Kommentarer
Postat av: MESLISTA!

Det där var ju självklarheter, berätta något som jag inte vet: typ VAD du önskar dig! Jag vill ha en sak som jag kan kööööpa! Åtminstone en ledtråd, typ "inredning" "allt med leopard" eller "stark dryck". Gör om, Gör rätt Linn!

2011-05-06 @ 08:39:07
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0