vårkänslor

idag har det kommit in så sjukt mycket fina kläder på rut att jag blir alldeles kär. vi har gjort om hela entren så den bara innehåller blommigt, ljusa jeans och skira tyger. sjukt peppande inför våren. själv har jag införskaffat mig ett jättelångt randigt linne som blir perfekt inför sommaren och en fantastiskt fin blommig transparent skjorta. hade tänkt inviga den i morgon tillsammans med mina höga svarta jeans, får för mig att jag kommer vara the hottest chic in town då.

om helgen finns de väl inte så mycket att berätta förutom att jag var på en dunderfest på lördagen och låg i soffan mest hela dagen igår. så mycket var det med det. jag är hur som helst jätteglad över att emma är hemma i veckan. ikväll blir det bio med henne och förhoppningsvis lite surr om framtiden.

hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

jag har dator igen nu! Om en vecka ska jag nog ut och "storshoppa" lite. hoppas du jobbar nästa lördag. Tror du att du kan ha zlatan över påsk? Annars frågar jag någon annan. :)

2011-04-02 @ 07:50:09
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh gud. Min shoppingabstinens blev inte lindrigare. Och helt klart, med din stil är du lätt hottest chick in town. Finns det möjlighet att kamma stiltips av dig om man kikar in på Rut någon dag? (;

2011-04-10 @ 23:25:52
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0