seg förmiddag

ohejbara vilken helg det blev!
min första tanke när jag vaknade i morse (då det kändes som om jag totalt hade sovit 2 minuter) var: "är det sant? - ska jag verkligen upp NU?" jag hade sovit i dryga åtta timmar som en klubbad säl och ändå kändes det som om jag hade kunnat sova minst tre timmar till. lite sömn under helgen verkar inte vara det bästa knepet för att bli pigg inför en jobbvecka. jag hade en trevlig fredagskväll och en ännu trevligare lördagskväll. att festa med nytt folk var en succe. totalt kände jag en person som skulle på festen och jag lärde känna betydligt fler under kvällen som gick. nu får man bara hoppas på att det blir fler såna fester framöver.

idag ska jag försöka ta mig igenom en jobbdag som känns fantastiskt seg. det verkar inte vara många som vill vara ute och handla en måndagförmiddag, veckan innan löning. jag tror att jag ska ställa mig i skyltfönstret och göra lite dancemoves, så får vi se om jag lockar in en eller annan kund. man kan ju alltid hoppas på de bästa!

Kommentarer
Postat av: EMY

Hej! mysig blogg!



Var gärna med och tävla om ett trendigt & ombloggat klockhalsband hos www.emys.se



http://www.emys.se/2011/03/20/vinn-ett-trendigt-ombloggat-klockhalsband/

2011-03-21 @ 13:50:27
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0