en rad om varje sak som hänt sen sist

hej på er.
nu är jag här och våldgästar igen!

min helg har varit alldeles utomordentligt fin. den började redan på onsdagen då jag och mina trotjänare joffa och emma begav oss ut på jakt efter filip och fredrik på allstar. det gick väl sisådär, men vi fick oss en mycket trevlig kväll. jag jobbade fredagen och lördagen och lyckades även att klämma in en liten stallkväll med matilda då jag fick rida på en mycket fin häst. sommarkvällar i stallet är bara hur mysiga som helst. i lördags kväll var det fest hemma hos suss som äntligen kommit hem till norrland efter ett tag i lund. vi festade och tog oss till tc där stänkarligan återförenades med pompa och ståt. efter diverse alkoholintag dansade vi runt på dansgolvet och jag och emma hamnade på efterfest med tre karlar från kiruna som man skulle kunna beskriva som helan halvan och tandläkaren. igår firade jag och emma nationaldagen och jag solade mig alldeles röd och fin i hagaparken. jag och linn åt middag på max och åkte till stallet och red ute i solen. igår kväll fick jag även umgås med saknade kicki och vi var och spelade lite just dance hemma hos min granne. idag har jag varit på vårdcentralen på morgonen för min rackarns tå och just i denna stund sitter jag på mitt arsle och äter yoghurt på jobbet. jag har en slapp dag framför mig och det känns skönt att mjukstarta efter två dagars ledighet. i morgon är jag visst också ledig (?) och jag ser fram emot att bättra på min rosa bränna.

det var en liten update sen sist. sommaren brukar göra mig väldigt effektiv och jag känner att jag måste njuta av solen varje sekund - så nu ska jag ut i det fina vädret och bara sitta och ta in lite ljus. tjenixen.

Kommentarer
Postat av: Anette

En annan hängde ju med Filip och Fredrik på brukshundklubben stundvis i torsdags ;)

2011-06-07 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0