till alla er som tror att jag blivit totalt egocentrerad

måste bara få förtydliga en grej. jag har inte gått och blivit helt galen. jag älskar inte mig själv så pass mycket att jag tycker att det är okej att ha två feta blaff-bilder på mig själv som ser exakt likadana ut här på bloggen. jag har raderat en (för en tycker jag faktiskt är okej att ha kvar, så pass mycket ska man ändå kunna älska sig själv) och det tar några dagar för den andra att försvinna. tills vidare får ni stå ut med att stirra in i varenda por i mitt ansikte. hoppas ni har förståelse för detta.

puss & kram från den blonda tjejen längst upp på sidan (den allra största bilden du kan se)

Kommentarer
Postat av: joffie

Men det är en jättefin bild ;)

2011-01-21 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0