statistik som jag ska tolka

 

jag finner det ganska roligt att ni är fler som läser min blogg när jag inte skriver, än när jag skriver. vet inte om jag ska ta det som att ni väldigt gärna vill att jag ska skriva mer och klickar in här frenetiskt många gånger på olika datorer för att se om jag uppdaterat, eller om det helt enkelt är så att ni finner mig bra mycket roligare när jag inte skriver något nytt inlägg alls.
jag ska klura på det här ett tag.
återkommer.

 




psst. jag är hemma från en fantatisk tripp till norge.
(dock en inte lika fantastisk bussresa x2. jag har ont i varje del av min rumpa, rygg, axlar och ben bara för att jag suttit i 24 timmar av totalt 48. sängen lockar. då får man i alla fall ligga vågrätt istället för att sitta som en banan..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0