mina favoritbilder från 2010


när jag åkte till åre och fick träffa bävern johanna som försökte styra upp en eld men det slutade med en massa sot och kalla körvar.






när jag var i åre och fick dela taxi med den här snyggingen






när jag och johanna fulade oss och johanna mitt i allt ville filma mig "ovetandes".
det var en trevlig stund, även om jag inte var lika road som joli.







när vi var i rom och lisa blev attackerad av pickande fåglar på ett café





när vi fick se en massa fina gamla byggnader under en perfekt resa till rom





när jag och linn åkte till göteborg och spenderade en timma att göra oss i ordning för fest och linns plattade hår var alldeles förstört efter en 10 minuters promenad till spårvagnen.





när jag och linn fick njuta av världens bästa skärgård i göteborg





när jag fick dricka vin med mina finaste jobbarkompisar en kväll i oktober





när caisa rövade bort mig till holmön en sommardag och fick mig att cykla runt på en gammal REX cykel som hela tiden tappade trampan





när jag fick umgås med härliga günter och lustgasen en hel kväll





när jag spontanträffade katy perry och kissie en kväll som lady gaga





när jag och emma blev extremt sugna på hamburgare med extra allt på kvällskvisten på åsele marknad





när jag äntligen fick med mig min syster ut på krogen i somras




tack för 2010. nu satsar vi all in på 2011!

 


Kommentarer
Postat av: lisa

himlar vilket trevligt inlägg!

2011-01-18 @ 21:00:41
Postat av: lisa

himlar vilket trevligt inlägg!

2011-01-18 @ 21:00:55
Postat av: lisa

jag tyckte det var så skamligt att du inte fått några kommentarer att jag råkade kommentera två gånger. Nu blev det till och med tre!

2011-01-18 @ 21:01:59
Postat av: joli

åh älskade linn! jag tänkte på dig igår när jag var i rödkullen och åkte skidor. berättade för peter om när vi febrilt försökte grilla korv i regnet! så kul att du precis lagt upp bilderna från det. saknar verkligen dig och önskar att du kunde vara här. hade tänkt ringa dig ikväll men kände mig för trött. vi måste prata nån dag! kramar och kärlek i massor

2011-01-19 @ 01:42:02
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0