love and other drugs

igår var jag på bio med hanna och såg "love and other drugs".

på raden nedanför satt linn och anette och överraskade mig och skulle också kika på bio.

filmen var svår att sätta nån genre på, men den var stundvis rolig, stundvis ledsen och oftast visade den mycket naket.

jag skrattade som vanligt på fel ställen och jag tror inte att det var nån som missade mitt HAHAHA när alla andra var tysta.

jag åt godis så det stod härliga till och tillslut var det bara hannas äckliga godisar kvar i påsen. vet inte hur det gick till.

på slutet var det ett "sad-moment" och linn sa att hon grinat en skvätt medan jag förklarade att jag då hade "halvlegat över stolen bredvid min och myst". linn var chockad över att jag inte släppt på tårkanalerna.

filmen får ++++ bara för att jag var sjukt biosugen
en vanlig torsdagförmiddag hade den kanske fått +++
den var bra, hur som havre.

Kommentarer
Postat av: Linn

2011-01-25 @ 12:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0