lördagkväll

lördagkväll och jag ska avsluta min kväll med en dusch för att i alla fall ha uträttat något vettigt sen jag kom hem från min och ninas spontana afterwork tidigare i kväll på peppes. efter det har jag legat i min soffa och väntat på min ständige alltid tillgängliga granne matilda som inte var hemma i kväll. hon har fortfarande inte kommit hem och nu orkar jag faktiskt inte vänta längre.

efter fem tråkiga timmar i min soffa stämplar jag nu ut.
som mamma sa: det kan vara bra att faktiskt vara själv ibland.
det är bara det att jag tycker det är så tråkigt att vara i mitt eget sällskap. jag tröttar ut mig själv på nåt konstigt vis, även om jag är så himla kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0