jeansguru

jag har köpt världens skönaste jeans. de är superhöga i midjan, jättetunna i tyget, extremt mega strechiga och mörkblåa. dock är det en tantmodell och fickorna ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och de är raka i benen. jag är ändå nöjd att jag hittat ett par jeans som jag faktiskt kan sitta i, gå i och dansa runt i utan att de skär in/faller av. ni tycker säkert att det borde va lätt för mig att hitta jeans eftersom jag faktiskt jobbar i en klädbutik, men det lovar jag er att det inte är. har man en felskapad kropp så har man, det är då den fantastiska strechen gör underverk..

idag jobbar jag till 18.15 (det betyder alltså att jag har 6 härliga timmar till på jobbet framför mig) och sen ska jag som alla tidigare kvällar den här veckan gå över till matilda och se criminal minds. sen i fredags har vi sett 20 avsnitt, slå det om ni kan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har hört att man kan få men för livet om man tittar för mycket på TV. Du vet ju vad pappa har sagt under alla år - Man kan få fyrkantiga ögon, så det så.

2011-01-25 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0