hemmakväll

jag spenderade min fredagskväll hemma i huset i ersmark. där bjöds det på trerätters middag, men tro inte att jag var den enda gästen. nej nej. min morbror, hans tjej och deras dotter thea var också på besök och vi satt vid köksbordet i nästan fyra timmar och bara snackade en massa strunt. jag hade en sjukt trevlig kväll, man ska nog inte underskatta mysiga hemmakvällar. ett annat plus är att man mår väldigt bra dagen efter också, och har inga större problem att kliva upp för jobb. tror att det blir lugna puckar i kväll också, i så fall blir det min tredje helg i rad som jag inte går ut (kors i taket).

Kommentarer
Postat av: annasara

Jag gillar din nya livsstil Linn! Sund! :)

2011-01-29 @ 09:27:13
URL: http://annasarapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0