göteborg och bodypump

jag hade egentligen tänkt skriva ett massivt inlägg nu, men jag känner att jag är så kissnödig att jag knappt kan koncentrera mig. jag är hur som helst hemma från en tredagarsresa till göteborg med jobbet. där har vi köpt in KLING, Purple och Rut m.fl:as höstkollektion. höstkollektionen är helt fantastiskt fin, med mycket inspiration från 70-talet med färger i camel, brunt och min absoluta favvisfärg: rustic. så fort nåt plagg eller accesoar hade den färgen blev jag helt vild och sa "vi måste ha två lådor, den kommer i rustic." tänk er mörkmörk röd möter lite mörkrosa. fantastiskt! det blev långa dagar och knappt någon fritid alls, så jag har gått mellan hotellet, butikerna, kontoret och toaletten. äta gjorde man under möten eller ståendes, så både min och hannas mage var lite i strejk under flygplansresorna hem igår. det känns som om jag varit borta i en vecka..

ikväll ska jag nog träna lite bodypump (om det finns plats på passet) och jag ska se till att ställa mig längst bak så ingen ser alla misstag jag troligtsvis kommer att göra. lisa har sagt att det inte gör något om man gör bort sig, men jag känner att min otränade hydda ska inte behöva utsätta sig själv för ännu mer förnedring.

nu: toaletten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0