tio saker

vilken underbar dag jag har haft idag. jag ska lista 10 saker som varit fantastiska idag.

- jag vaknade tidigt av mig själv.
- jag var till och med pigg när jag vaknade.
- jag lyckades på något sätt tvätta och dammsuga (och jag var motiverad!)
- jag satte igång tv:n och insåg att det var alpint och VM TILL OCH MED!
- jag cyklade ned till stan (vilken var en fruktansvärt kylig tur, men nu ska vi fokusera på det positiva)
- jag mötte upp kicki som alltid är spännande att umgås med, det händer något oväntat.. hela tiden!
- jag och kicki åt lunch på eurasia.
- jag gick på stan (med kicki) och fyndade lite för mina obefintliga pengar (kontanter och presentkort räknas inte som pengar)
- jag fick träffa saknade johanna lind som är hemma på ett "spontan-hej-ni-vet-inte-att-jag-kommer-till-umeå" besök.
- jag fick skratta tillsammans med de galnaste människorna jag känner (återigen: kicki och johanna)
- jag fikade alldeles för mycket i min långkjol (som man kunde göra till mutt-shorts) på café station.

det blev visst elva punkter. hade lätt kunnat lägga till en tolfte. typ:
- jag kom hem till en tom lägenhet och åt hårdbrödmackor till middag.
fast. de kanske inte var det mest underbara som hänt idag..

nä, nu ska jag packa inför piteåresan med min syster i morgon. hotell (hotellfrukost!) och lugn och ro ska bli riktigt gött. bye lovers!

Kommentarer
Postat av: lisa

Like it. Ser fram emot vår weekend!

2011-02-17 @ 22:07:35
Postat av: caisa

Men sa faboulos dag! Ha en grym weekend med syrran din och ha det bast,



vi hors nar jag kommer hem! :) Puss och Kram

2011-02-18 @ 08:47:25
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0