linn betygssätter helgen

fredag:
jobbade från 8 och inledde dagen med att hänga om med sköna nina. den morgonen får (++++) bara för att jag fick lyssna på "snart är det jag som är kung" och att nina helt enkelt är så bra.

åt lunch på jobbet (potatisbullar) och de var sega och torra. lunchen får (++)

slutade jobba redan klockan 15 (!) och hade lite svårigheter att ta mig från jobbet då hela umeås befolkning verkade vilja besöka rut mfl just precis när jag skulle gå hem. att jag fick sluta tidigt får (++++) , anledningen till att den inte får fem plus var att det var riktigt kul att jobba i fredags.

lisa hämtade upp mig med peugeoten (++) en riktig skitbil som bara går sönder och hon hade med sig sina högtalare så vi kunde pluppa i hennes mobil och lyssna på spotify i bilen. den briljanta idén av lisa får (+++++)

vi åt middag på max (+++) god mat, men lång kö och femhundra barn som skrek

vi anlände till piteå havsbad där vi slappade i varsin säng hela kvällen och såg på lets dance. kvällen till ära hade vi köpt karra och pepsi max, så kvällen får banne mig (++++) bara för att jag var i stort behov av en lugn kväll.


lördag:
lisa vaknade jättetidigt och ville få mig upp ur sängen redan klockan halv 8 (+)

vi gick ned efter diverse fix av håret som stod åt alla håll och åt frukost i en sal som var gigantisk. själva frukosten får (++++) och lokalen får (+++) enbart för att den var lite småsunkig

vi badade på äventyrsbadet (enbart för att det ingick i hotellvistelsen, annars hade jag nog inte betalt mig in för att löpa runt i en lite för liten bikini med trosor som halkade ned så fort man åkte en vattenrutschbana som gick lite för fort). äventyrsbadets standard får (+++) , lisas bikini får (+++++) , min simning motströms får (++++) och bubbelpoolen får (+++) (enbart för att det satt en massa annat folk där och trängdes exakt samtidigt som vi).

vi åkte in till piteå och såg exakt likadana ut. faktumet att vi har exakt samma stil (++++) faktumet att vi hade på oss typ exakt likadana kläder (+)

vi handlade upp en massa pengar och fyndade sjukt fina grejor på diverse butiker. mina fynd (++++) lisas fynd (+++) enbart för att jag fick betala lite av det..

vi fikade på ett mysigt konditori som inte var särskilt dyrt, hade gott kaffe och en mysig gammal lokal. en liten vilopaus mitt i det überkalla piteå får (+++)

vi åkte hem och jag fick köra från skellefteå och hem. där hamnade jag bakom en lastbil mestadels av tiden och det var ett djur som sprang ut på vägen mitt framför bilen. jag var trött och i sävar höll jag på att somna. bilfärden hem får (+)


johanna (+++++) kom och hälsade på mig när jag satt i mjukisbrallor och badsmink. hon plockade fram en flaska vitt (+++) och bjöd på underhållning i form av breakdance (+++++). hon råkade dock sträcka ljumsken (+) men jag lyckades filma det hela (++++) så det var ändå lite småkul. efter ett tag blev jag lite taggad och bytte om till lite finare kläder. klockan halv ett, lite för sent, entrade vi olles (+++) där jag träffade massa känt folk.

summa på helgen som varit: ++++

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha linn jag har sagt det förut och jag säger det igen: du är så jäääääääääääävla skön!

2011-02-20 @ 18:27:16
Postat av: Joffa

+++++ :) fantastisk är du!

2011-02-20 @ 21:00:27
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0