effektivt

det här trodde jag aldrig att jag skulle säga.. men gud vad skönt det var att kliva upp tidigt idag (även om det innebar en fruktansvärt trött morgon). jag har hunnit med att duscha, käka frulle, cykla i hundra minusgrader till vårdcentralen, fått en läkare som måste ha gått ut läkarlinjen igår, tagit blodprov, cyklat till pappas jobb, druckit kaffe, pratat med min faster, cyklat till systembolaget och inhandlat helgens nödvändigheter, cyklat till intersport och fått min cykel tittad på (alla fel som en cykel kan ha, har min. nästan), cyklat hem, städat undan lite röra, torkat ur kylskåpet och pratat i telefon. klockan är inte ens tolv än och jag har gjort mer idag än vad jag brukar åstadkomma under en hel dag annars.  solen skiner, jag är på bra humör och jag ska träna i kväll. kanske mitt sega vintermood vänder idag?

jag och lisa har i alla fall bokat in piteå nästa helg så då drar vi och bara har det allmänt bra. jag hoppas att mitt goda humör håller i sig och att vi får otroligt mycket energi av en hotellvistelse så vi blir peppade inför våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0