blodpudding

idag trodde jag att jag skulle somna ståendes på jobbet. det är inte riktigt okej. tänk er mig, packandes upp min 10e låda för dagen, ståendes bakom kassan, le åt en kund, fråga om kunden är ute efter något speciellt, sakta men säkert börja blinka lite lätt, tappa balansen lite, se världen lite dimmigt och sedan helt plötsligt från ingenstans bara somna. ståendes. bakom kassan på en klädbutik efter gågatan. kunden står som ett frågetecken och undrar "vad hände?" medan jag bara står där som ett retard. nä, tur att hanna köpte en vitamin well till mig så jag fick tillbaka lite energi. det är aldrig roligt att bara packa upp en hel dag. viktigt att få ut nya varor, men inte lika kul som att hjälpa kunder.

nä. nu ska jag återgå till min blodpudding (tre paket för 10:- på coop, så de lär nog bli blodpudding nåra dar framöver) och sedan se om matilda kanske vill hitta på något (se serier och dricka varm choklad i hennes soffa, mer än så gör vi inte).

ska bara hoppa i mina mjukisbrallor först. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0