flyttat hem igen

jag sitter hemma hos mamma och pappa i ersmark för tillfället. hela min lediga dag har gått åt till att flytta ut ur min kära bunker på sandbacka. jag bor numera här, i den stora villan, och har mina saker utspridda lite överallt. jag har ingen direkt plats som man hade förut när man bodde hemma - typ: här lägger jag mina saker. ska sova i lisas rum för att hon är på tågluff och har en säng som är hundra gånger skönare än min lilla potatislåda till flickrumssäng. mina kläder och sånt har av ren vana hamnat i "mitt rum". de är däremot nerpackade i påsar och kartonger och jag har ingen som helst aning om var något är längre. mina skönhetsprodukter ligger nerkastade i en coop påse och min tandborste vet jag inte var den finns. tror de kommer ta ett tag att smälta att jag faktiskt flyttat från lägenheten och hem igen, även om det bara är för en kortare period.

är hur slut som helst efter att ha tokstädat och burit möbler, så nu är det nog dags att knoppa in för idag. vandrar till toaletten i mina älskade leopardtofflor och låtsas att jag är på sandbacka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0