linn - "målaren"




det här var vad jag pysslade på med igår kväll. efter att jag slutat mitt "vanliga" jobb började jag nina kerstin och hanna att göra om på vårt lager på rut. vi har haft samma kök sen nån gång på 70 talet och man har alltid skämts litegrann när man ska ta bak nån på lagret för att ha intervjuer eller liknande. igår målade vi så det stod härliga till - jag råkade även måla lite på mig själv och på vår förstärkare, tur att det gick att få bort. hela fikarummet är nu ommålat (helt i svart) och nästa gång vi gör om ska vi ge oss på köket och även senare det fula bruna teglet. nina har köpt en massa hyllor, lampor och snuffs på ikea så vi ska få det mysigt och fint. nu ska jag till jobbet igen och städa undan efter igår och min 13 timmarsdag. idag blir det en 9 timmarsdag och sen har jag HELG. första lördagen på sex hela veckor som jag är ledig.. vad ska jag göra av min lediga tid? jag vet inte hur man är ledig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0