tar till kastrullerna

ibland blir jag förvånad över mina skills. när jag väl tar till kastrullerna och lagar mat blir det ofta väldigt gott. jag vet inte om det har att göra med att jag bara lagar goda maträtter eller om jag helt enkelt är ett geni.. det kan ju i och för sig röra sig om att jag gillar all mat också. skit samma.

huvudsaken är i alla fall att jag lagar god mat!

idag blev det korvstroganoff med ris. (jag har gjort ris en gång sen jag flyttade in här för 1½ år sen). jag gjorde den med chilisås och vitpeppar. den blev lagom het - precis som jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh. jag som älskar ris!

2010-09-08 @ 21:15:16
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0