sovmorgon

jag tänkte bara förtydliga en grej med mitt valinlägg. jag är inte helpuckad faktiskt och tror att SD står för socialdemokraterna som vissa (någon har även ringt och kollat om jag inte är riktigt hundra i hjärnan) trott. det jag menade med texten ovanför inlägget var att jag inte skulle rösta på socialdemokraterna för att de är längst till höger där i statistiken. ser ni? endast fjuttiga 18,5%. så himla mesigt.






så, nu när vi rett ut den saken kan jag informera om att jag sitter i lägenheten igen efter en helg i ersmark (som varit sjukt lång men sjukt mysig) och har klivit upp i god tid för att jag ska.. STÄDA. och idag ska jag banne mig göra det! jag ger er alla 500:- var om jag inte städar. okej? peppar ni mig?

Kommentarer
Postat av: lisaboman

don't do it! i need the money (A)

haha nämen, kämpa på linn! annars kan det här blogginlägget bli en dyr historia!

2010-09-07 @ 12:19:48
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0