linns vecka

jag har typ planerat in hela min vecka redan idag, tisdag. jag verkar få fullt upp! gillar att veta vad jag ska hitta på, känns som om det här inte är typen av vecka då man ska sitta själv i lägenheten och uggla.

onsdag: jobb 9-17, sen födelsedagsfirande för min mor som fyller 30+
torsdag: jobb 11-18, få besök av mor och far för att sätta upp min spegel på väggen som stått på golvet sen april
fredag: träning 12, sen lunchdejt med kicki och därefter utgång med nån som är taggad som jag inte hittat än
lördag: OPLANERAD DAG, på kvällen utgång med linn och hennes classmates
söndag: troligtvis bakisdag, gå till vallokal och häng med anette på kvällen

verkar som om jag kommer få kul i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0