ikea

jag är hemma igen efter en otroligt intensiv dag på ikea. i morse var det uppstigning 6.00 då bussen gick strax efter 7 från kajen. detta hindrade mig dock inte igår kväll. först möttes jag och emma upp för lite kaffe, vi begav oss till veronica som fyllde år på förfest. där var det hur trevligt som helst och jag hade gärna stannat om det inte varit så att jag och emma hade planerat in en bio. hur ofta är man nykter en lördagkväll, kör bil och går på bio 21.30? inte ofta, men det var sjukt underskattat! efter bion gick vi (inte lika uppklädda som vanligt) på olles och träffade på hur mycket känt folk som helst. där hade jag också gärna stannat kvar bra mycket längre om det inte varit så att jag som sagt skulle upp alldeles för tidigt i morse. jag tror aldrig att jag sett så mycket folk på olearys någon gång tidigare. kände säkerligen en femtedel av alla som var där också, så det blev en hel del snack innan jag satte mig i bilen och körde hem. sjukt skönt idag att inte vara bakis.

jag har bara inhandlat lite smått och gott på ikea men notan lyckades på något sätt ändå komma upp över dryga tusenlappen. var på en obligatorisk sväng på hööks också och införskaffade mig nya ridbyxor och vantar. fikade även lite götta för 20:- på ikea och var förbi på rut och hälsade på, lämnade lite varor till dem och fick med mig tre feta påsar med jeans till oss här i umeå. har en hel del att kånka på på min cykel i morgon bitti, om jag säger så!

nu ska jag stöka undan lite ikeagrejor här hemma och sen gå över i mjukisar till matilda och se nyaste avsnittet av vampire diaries. sen blir det nog sängen, den här dagen har varit lååång.

Kommentarer
Postat av: Nicolaielina

Awesome site!

2011-05-18 @ 13:30:44
URL: http://nicolaielina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0