dagens lista

efter min intensiva jobbdag har jag:

- jobbat över
- mött upp anette för en mysig middag på waynes
- kört bil hem och lyssnat på backstreet boys
- fått spontanbesök av emma
- givit en avskedspresent till emma (som gav mig hjärtklappning och emma glädjetårar)
- suttit på facebook och klickat runt
- kokat ägg

nu är jag redo för en dusch och sen sängen.
peppar för övrigt i mängder inför helgen. jag tror den kommer bli kung, även om emma inte är närvarande. det är bara att börja vänja sig vid mitt "nya" liv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

tackar linnsan! jo jag tyckte också det när jag var på willys. det är skönt att bara komma hem och inte behöva bry sig om någonting mer :) ska emma iväg någonstans? vi kan ses nästa vecka tycker jag! jag jobbar i helgen så.. miss u

2010-09-29 @ 07:55:06
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0