uppladdning inför helgen

efter att jag jobbat en lång dag på rut cyklade jag hem i kylan, lagade middag och satte mig tillrätta i soffan. jag kände mig pigg och sugen på att hitta på något, så jag åkte vidare till hanna och vi tog söta lilla toyan till coop för att handla mat. alltid härligt att umgås med den tjejen. i morgon verkar det som om vi ska ha middagsdejt tillsammans, och om vi har ännu mer tur ska även alex joina. det känns som om det kan bli en bra uppladdning inför umeå fashion weekend lördagen då det kommer bli sjukt mkt att göra på jobbet. förhoppningsvis blir de bra med folk på stan också och bra tryck i butiken.

nu ska jag dyka ner i karamellkungenpåsen och drömma mig bort till en badbassäng där jag spenderade en härlig timma igår. jag kände mig som ett barn på nytt när jag stod och försökte balansera på en flytdyna med trosorna halvt nere. sånt är härligt.


Kommentarer
Postat av: Sanderailin

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-02-04 @ 15:51:58
URL: http://sanderailin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0