trött_89

jag kom precis hem från jobbet, lite senare än vanligt. jag och hanna var så trötta efter stängning att vi inte ens orkade stänga butiken, utan satte oss direkt och käkade lite middag.. efter lite prat om smått och gott och en kik på facebook kunde jag äntligen ta mig hemåt men jag fick ett impulsryck och drog till city sol och solade. det var inte det bästa jag gjort, jag blev ännu tröttare efter det. jag har sett lite paradise hotel och hade tänkt sätta upp min rullgardin nu, men det känns som om jag kommer titta på den mer än vad jag kommer sätta upp den. är inte riktigt hundra procent i kroppen och tror det blir en tidig kväll i kväll också. förhoppningsvis åker rullgardinen upp, men om jag känner mig själv rätt kommer den stå kvar på golvet även i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0